Sonntag, 20. Januar 2013

Blautöne


Heute möchte ich euch ein Kärtchen in Blautönen zeigen.Mal wieder mit maskiertem Streifen,der gewischt wurde....immer wieder eine schöne Technik!


Passend zu den challenges:

inkspirational
(inspired by the sketch)
















casology










card making mamas "CAS"

artisticinspirationscrafts "anything goes"

bearlymine "anything goes"

simply create "linky party"







Und hier kommt mein Kärtchen













stamps: Impression Obsession,Art journey,Hero Arts,Artemio
cs: Jen Compen papier,SU
colors: Distress tumbled glass,stormy sky,Memento tuxedo black
rhinstones: from stock
others: masking paper

Kommentare:

  1. A lovely card. I love the use of two different styles of image.

    AntwortenLöschen
  2. Endlich wurde das Abwasserproblem von letztem Jahr bei euch behoben und *smile* da schwimmt kein Fisch mehr auf dem Rücken *lach*

    Eine tolle Karte und die Technik ist wirklich immer wieder schön

    LG Strolchi, der Schneehase

    AntwortenLöschen
  3. Love it! This card is dreamy! The stamping is great and the off set fish with the gems a perfect focal point. Thanks for joining us at Inkspirational and hope you play along next week.

    AntwortenLöschen
  4. Fabulous image and a really lovely card design, love your papers to. Thanks for joining us at Bearlymine, good luck with the challenge. hugs Shirleyxxxx

    AntwortenLöschen
  5. Liebe Beate,
    au Mensch...Paperbasics... da wäre ich jetzt wirklich nicht mehr drauf gekommen! Supi, Danke! Dann kann ich das gleich mal in meinem Beitrag ändern! (uff und ich habe auch gleich bei Paperbasics vorbeigeschaut und könnte schon fast wieder ein paar deutsche Sprüche bestellen - hahaha ich kauf ja nix mehr!).

    Ich mag die gewischten Streifen auf Karten immer unheimlich gerne, finde das macht gleich was her!
    Und (aqua-)blau ist auch momentan eine Farbe, die mir richtig gut gefällt!
    Hmmmmm... das mit dem Streifen muss ich echt auch mal probieren, bei den Weihnachtskarten fand ich das auch schon immer richtig klasse, aber hab es bislang irgendwie immer nie auf die Reihe bekommen. Na ja, ich mit meiner stolzgeschwellten Brust (weil ich ja 5 Karten gestempelt habe hihi) muss jetzt sowieso erst mal wieder was nähen. Die Nähmaschine ist nämlich auch schon eingestaubt *hust*.
    Schön von dir gelesen zu haben, hab mich echt gefreut!
    Liebe Grüße schickt Tanja

    AntwortenLöschen
  6. You've achieved a wonderful, real underwater look here. I love the idea of overstamping that one fish. Thanks so much for playing along with CASology this week!

    AntwortenLöschen
  7. Schoene Karte, gefaellt mir, dass der eine Fisch oben rauslugt!

    AntwortenLöschen
  8. Beautiful card! Your stamping is just brilliant! So glad to have you at Inkspirational!
    - Shauna

    AntwortenLöschen
  9. A beautiful scene. I love the masking and how your one fish overlaps the edges. Perfectly executed design!

    AntwortenLöschen
  10. Beautiful card, it looks like an underwater scene. Thank you so much for sharing with us this week at CASology!

    AntwortenLöschen
  11. Lovely CAS card. I love how you used the gems. Thank you for playing along at Card Makin Mamas.
    Lisa

    AntwortenLöschen
  12. Deine Karte ist einfach spitze!
    lg
    Mamapia

    AntwortenLöschen
  13. Beate - this is just stunning! I love the watery stamped strip and the gem-studded fish overlapping it.

    AntwortenLöschen
  14. Gorgeous underwater scene, so tranquil but the black fish adds a dash of drama! Lovely card! Thanks so much for playing along with us at Inkspirational & I hope you join us again soon! Ruth x

    AntwortenLöschen
  15. Oh, dein Kärtchen sieht ja ganz edel aus Beate! Schön, dein Fisch mit Perlen! Vielen Dank fürs vorbeischauen, hat mich gefreut, LG, Ira
    irascreacorner.blogspot.nl

    AntwortenLöschen
  16. What a stunning CAS card you have made. It fits our challenge this week well. Thanks for taking part and good luck. Best wishes, Kym (Bearly Mine Challenge Blog Design Team)

    AntwortenLöschen
  17. Oh, this is just stunning! LOVE the bits of bling on your line image fish! Thanks for joining us at Inkspirational! :) I can’t wait to see what you make for us next week! If you have some time, I'd love to see what you would make of our challenge at Technique Tuesday as well! :)

    AntwortenLöschen
  18. Lovely card. Love the colours and how you have part of the fish outside of what looks like to me the water! Great idea! Great take on our sketch at Inkspirational. Hope that you join us again soon! Meighan

    AntwortenLöschen
  19. Just amazing, I really REALLY love the scene!! And the gems makes a perfect touch!!! Thank you for joining ua at Inkspirational this week, please join us again soon:)

    AntwortenLöschen
  20. What a lovely card! It is so peacefully tranquil. That line art fish really does make the card pop! Just stunning! Thank you for playing with us at Inkspirational!

    AntwortenLöschen

Hallo,
ich freue mich, dass du reinschaust und einen Kommentar hinterlässt .
Liebe Grüße von
Stempelomi Beate