Freitag, 14. Dezember 2012

14.Türchen

Heute habe ich ein tag in braun weiß mit einem bzw. zwei Hingucker/n in rot.
Ein bißchen anders,nicht ganz so typisch für Weihnachten,aber mir gefällts.

Passend zu den challenges:

addicted to CAS "bauble"
one stop craft "christmas friends"
kreativer Bastelblog "Weihnachten"
sisterhood "christmas with stamped background"
deep ocean "so this is christmas"





Und hier ist mein tag:


























stamps: Hero Arts,stampingduck
cs: SU
pp: from stock
colors: Distress antique linen,gathered twigs,Memento rich cacao
ribbon: from stock
others: Memorybox dies,Spellbinders,MFT dienamics,dimensionals

Kommentare:

  1. Mir gefällt es auch *lach*, aber in der Regel gefällt mir hier ja eh fast alles, so dass mir wie immer die Zeit fehlt um Einzelkommentare zu schreiben *herzfahnewedel*

    LG Strolchi

    AntwortenLöschen
  2. This is an absolutely beautiful card. Love the way you've partially die cut the kraft card. The bright colours of the bird and bauble really make this card "pop". Thanks so much for joining us at Addicted to CAS.

    Karen x

    AntwortenLöschen
  3. What a beautiful background you have created for this fabulous creation! Thanks so much for joining us at The Sisterhood ‘HAND STAMPED BACKGROUND’ challenge and please come back again soon! Merry Christmas!
    Darlene
    one of the 'Sistahs'
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    AntwortenLöschen
  4. Gorgeous layout and I love your bird and bauble! Thank so much for playing along at ATCAS! xx

    AntwortenLöschen
  5. Oh, sieht das schön aus!!! Ganz toll mit dem Ausschnitt und dem darübergehenden Motiv!

    Lieber Gruß
    herbsti

    AntwortenLöschen
  6. WOW! I just love the way the cut out accents the bird :) Gorgeous background!! Thanks so much for playing along with our Hand Stamped Background at The Sisterhood of Crafters!

    AntwortenLöschen

Hallo,
ich freue mich, dass du reinschaust und einen Kommentar hinterlässt .* knuddel *
Liebe Grüße von
Stempelomi Beate